Regulamin

§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.weronikakrata.pl (zwanego dalej „Sklepem”), prowadzonego przez firmę KRATA LASH z siedzibą w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 1 98-220 Zduńska Wola, wpisaną do KRS pod numerem , NIP: 8291743022, REGON: 380226528.
2. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
– za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@weronikakrata.pl
– pisemnie na adres: ul. Kościelna 1, 98-220 Zduńska Wola
– a także telefonicznie pod numerem: +48 736 660 688 lub w godzinach pracy salonu Beauty Glow Academy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00 (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym).
3. Regulamin określa prawa i obowiązki stron umowy, zasady zawierania umów sprzedaży, warunki dostarczania towarów i usług, reklamacje, odstąpienie od umowy, ochronę danych osobowych oraz inne istotne postanowienia dotyczące korzystania ze Sklepu.
4. Sklep oferuje kursy online, szkolenia stacjonarne oraz produkty i usługi związane z działalnością KRATA LASH.
5. Właścicielem Sklepu i administratorem danych osobowych jest Weronika Krata, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Beauty Glow Academy Weronika Krata – KRATA LASH.
6. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonała rejestracji konta w Sklepie lub korzysta z opcji zakupu bez rejestracji.
7. Sklep działa zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, w tym z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
8. Kontakt z administratorem Sklepu jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@weronikakrata.pl
9. Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i można go w każdej chwili pobrać, wydrukować lub zapisać.

§2 Definicje

1. Sklep – platforma internetowa dostępna pod adresem www.weronikakrata.pl, za pośrednictwem której Klient może zakupić kursy online, zapisać się na szkolenia stacjonarne oraz uzyskać informacje na temat działalności Krata Lash.
2. Sprzedawca – Weronika Krata, właścicielka KRATA LASH, prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Zduńskiej Woli, przy ul. Kościelna 1, 98-220 Zduńska Wola, posługującą się numerem NIP 88291743022, , REGON: 380226528.
3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu oraz korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej.
4. Produkt – kurs online, szkolenie stacjonarne, e-booki, webinary lub inne usługi oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.
5. Umowa – umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na podstawie niniejszego Regulaminu.
6. Przelewy24 – operator płatności elektronicznych, który umożliwia Klientowi dokonanie płatności za zakupy dokonane w Sklepie.
7. Platforma szkoleniowa – dedykowany system dostępny online, za pośrednictwem którego Klient uzyskuje dostęp do zakupionych kursów online i materiałów dydaktycznych.
8. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
9. Kurs online – produkt cyfrowy oferowany w formie treści edukacyjnych dostępnych online po dokonaniu zakupu.
10. Użytkownik – każda osoba odwiedzająca stronę Sklepu, w tym osoby składające zamówienia.
11. Operator płatności – dostawca usług płatniczych obsługujący transakcje w Sklepie.
12. Strona internetowa – serwis internetowy dostępny pod adresami: www.weronikakrata.pl 
13. Sklep – funkcjonalność Strony internetowej, dzięki której Kupujący może dokonać zakupu wybranych usług i produktów cyfrowych.
14. Produkt cyfrowy – dostępne w asortymencie Sprzedawcy treści cyfrowe wytwarzanie i dostarczane Kupującemu w postaci cyfrowej, zapisane na niematerialnym nośniku (np. ebook, webinar, kurs online), które stanowią przedmiot Umowy między Kupującym a Sprzedawcą. 
15. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na przechowywanie i dostęp do danych w postaci cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych (np. usługa Panelu Klienta). 
16. Szkolenie – treści cyfrowe dostarczane do osób, które dokonały zapisu za pomocą formularza zapisu zamieszczonego na Stronie internetowej. Zawartość szkolenia obejmuje również tzw. lead magnet (prezent za zapis), który jest jednorazowo dostarczony Użytkownikowi po zapisie za udostępnienie. 
17. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, lub w celu korzystania z nich. 
18. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty i Usługi do zakupu, a także zapewniający możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
19. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów cyfrowych do koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
20. Formularz zapisu – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający zawarcie umowy o dostarczenie szkolenia. 
21. Panel Klienta – funkcjonalność Sklepu, dzięki któremu Kupujący lub wyznaczony przez niego użytkownik ma dostęp do Produktów, które zakupił. Dostęp do Panelu jest generowany przez Sprzedawcę w chwili realizacji Zamówienia.
22. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego.
23. Umowa – umowa zawarta na odległość z Kupującym w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Sklep lub Formularz zapisu na Stronie internetowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
24. Regulamin – niniejszy regulamin.
25. Sklep – funkcjonalność strony internetowej dostępnej pod adresem www.weronikakrata.pl, umożliwiająca Kupującemu dokonywanie zakupów wybranych usług i produktów cyfrowych oferowanych przez Sprzedawcę.
26. Produkt cyfrowy – treści cyfrowe dostępne w asortymencie Sprzedawcy, dostarczane Kupującemu w postaci niematerialnej, przeznaczone do pobrania lub dostępu online (np. e-booki, webinary, kursy online). Produkty cyfrowe są przedmiotem Umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
27. Usługa cyfrowa – usługa świadczona drogą elektroniczną, umożliwiająca przechowywanie danych cyfrowych, dostęp do nich lub inne formy interakcji z danymi cyfrowymi (np. dostęp do Panelu Klienta, usługi streamingowe).
28. Szkolenie – treści cyfrowe oferowane przez Sprzedawcę, dostarczane osobom, które zapisały się na szkolenie za pośrednictwem formularza zapisu zamieszczonego na stronie internetowej. Szkolenie może obejmować dodatkowe materiały edukacyjne, w tym lead magnet (prezent w postaci cyfrowej dostarczany po zapisie).
29. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie, połączenia internetowe oraz inne narzędzia techniczne wykorzystywane przez Kupującego do uzyskania dostępu do treści cyfrowych lub usług cyfrowych oferowanych przez Sprzedawcę.
30. Koszyk – funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca Kupującemu wybór produktów cyfrowych i usług do zakupu. W Koszyku Kupujący może przeglądać wybrane Produkty, dokonywać zmian w Zamówieniu oraz finalizować transakcję.
31. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego, w tym wybór Produktów cyfrowych, określenie sposobu dostawy (jeśli dotyczy) oraz formy płatności.
32. Panel Klienta – dedykowana funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca Kupującemu lub upoważnionemu przez niego użytkownikowi dostęp do zakupionych Produktów cyfrowych. Dostęp do Panelu Klienta zostaje aktywowany po zrealizowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę.
33. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy o dostarczenie wybranych Produktów cyfrowych. Zamówienie zostaje potwierdzone przez Sprzedawcę, co stanowi moment zawarcia Umowy.
34. Umowa – umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym w ramach Sklepu lub formularza zapisu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron. Umowa jest zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (np. Internet) i dotyczy dostarczenia Produktów cyfrowych lub świadczenia Usług cyfrowych.
35. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu, w tym prawa i obowiązki stron Umowy, zasady składania Zamówień oraz przetwarzania danych osobowych.

§3 Środowisko cyfrowe Kupującego

1. Klient zobowiązany jest zapewnić sobie odpowiednie środowisko cyfrowe niezbędne do korzystania z zakupionych kursów online. Minimalne wymagania techniczne to:
– stały dostęp do Internetu o minimalnej prędkości łącza 5 Mbps,
– komputer, tablet lub inne urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarki internetowej (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Microsoft Edge),
– aktywne konto e-mail, na które wysyłane będą informacje związane z dostępem do kursów i potwierdzeniem zamówień,
– aktualne oprogramowanie do odtwarzania plików multimedialnych (np. przeglądarka internetowa z obsługą HTML5, JavaScript oraz plików wideo).
2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z kursów online wynikający z niespełnienia powyższych wymagań technicznych przez Klienta.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania platformy szkoleniowej w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych. Klient zostanie o tym poinformowany z wyprzedzeniem drogą mailową.

§4 Składanie zamówienia

1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Klient może złożyć zamówienie poprzez:
– dodanie wybranego Produktu cyfrowego do koszyka,
– wypełnienie formularza zamówienia i akceptację Regulaminu, jeśli Kupujący się na nie zgadza na akceptację Regulaminu, złożenie zamówienia będzie niemożliwe,
– wyrażenie zgód marketingowych – wyrażenie zgód marketingowych jest dobrowolne, a zamówienie może zostać złożone bez ich wyrażenia,
– dokonanie płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24.
3. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności przez Klienta.
4. W przypadku wyboru płatności Przelewy 24, https://www.przelewy24.pl/ podmiotem świadczącym obsługę płatności on-line jest DialCom24 Sp. z o.o. 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15 NIP 781-173-38-52, REGON 634509164
5. Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie operatora płatności, a po jej dokonaniu Kupujący zostanie z powrotem przekierowany na Stronę internetową.
6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
7. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia oraz do jego anulowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub podejrzenia nadużyć.

§5 Prawa i obowiązki stron

1. Sprzedawca zobowiązuje się do:
– realizacji zamówienia zgodnie z opisem zamieszczonym w Sklepie,
– dostarczenia Klientowi dostępu do zakupionych kursów online w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności,
– zapewnienia wsparcia technicznego w przypadku problemów z dostępem do kursów online.
2. Klient zobowiązuje się do:
– korzystania z zakupionych Produktów wyłącznie na własny użytek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i niniejszym Regulaminem,
– przestrzegania zasad korzystania z platformy szkoleniowej, w tym nieudostępniania danych logowania osobom trzecim,
– terminowego dokonania płatności za zakupione Produkty.
3. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, Sprzedawca ma prawo do zablokowania dostępu Klienta do zakupionych Produktów, bez zwrotu poniesionych kosztów.

§6 Płatności

1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w walucie polskich złotych (PLN).
2. Sklep umożliwia dokonanie płatności za zamówione kursy i szkolenia za pośrednictwem systemu Przelewy24.
3. Płatności mogą być realizowane przelewem bankowym, kartą płatniczą, za pomocą BLIK lub innych form płatności dostępnych w systemie Przelewy24.
4. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma potwierdzenie zakupu na podany adres e-mail.
5. W przypadku braku płatności w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
6. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
7. Z dostarczeniem Produktu cyfrowego lub nieodpłatnej Usługi cyfrowej nie wiążą się żadne koszty dostawy, a szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności za Produkty cyfrowe znajdują się w Formularzu zamówienia.
8. Kupujący, zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.

§7 Produkty cyfrowe (odpłatne i nieodpłatne), usługi cyfrowe i pozostałe treści

1. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu oraz Strony internetowej oferuje nie tylko płatne Produkty cyfrowe, ale także bezpłatne treści oraz Usługi cyfrowe.
2. Dostępne bezpłatne Usługi i Produkty cyfrowe obejmują m.in.:
– możliwość przeglądania treści oraz asortymentu Sklepu i Strony internetowej, a także korzystania z wyszukiwarki (usługa cyfrowa),
– składanie Zamówień w Sklepie bez konieczności rejestracji (usługa cyfrowa),
– utworzenie oraz prowadzenie Panelu Klienta (usługa cyfrowa),
– dostarczanie szkoleń oraz lead magnet, czyli prezentu za zapis (produkt cyfrowy).
3. W celu zapisania się na szkolenie, Kupujący powinien wykonać następujące kroki:
– wypełnić formularz zapisu na szkolenie dostępny na Stronie internetowej,
– wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji szkolenia i marketingu produktów Sprzedawcy,
– zapoznać się i zaakceptować warunki Regulaminu,
– potwierdzić zapis, klikając odpowiedni przycisk,
– po zapisaniu się, odnaleźć wiadomość e-mail od Sprzedawcy i kliknąć w link potwierdzający zapis na szkolenie.
4. Pierwsze materiały szkoleniowe zostaną dostarczone niezwłocznie po spełnieniu przez Kupującego powyższych warunków.
5. Sprzedawca umożliwia zawarcie umowy o dostarczenie treści cyfrowych niezapisanych na materialnym nośniku (Produktów cyfrowych) poprzez złożenie Zamówienia zgodnie z §4 Regulaminu. Opisy, funkcjonalności oraz szczegóły dotyczące Produktów cyfrowych są dostępne w Sklepie i na Stronie internetowej.
6. Produkty cyfrowe mogą być dostępne w sprzedaży ciągłej lub w określonym terminie.
7. Dostęp do zakupionych Produktów cyfrowych przyznawany jest po opłaceniu Zamówienia, poprzez Panel Klienta. W zależności od Produktu, w Panelu Klienta znajdują się:
– linki do nagrań webinarów i kursów online
– linki do pobrania e-booków,
– linki do pobrania innych materiałów wchodzące w zakupione Produkty,
– informacje dotyczące dostępu do zamkniętych grup na Facebooku, Messanger lub Instagram dedykowanych danemu Produktowi.
8. Informacje o czasie dostępu do Produktu cyfrowego oraz jego zawartości znajdują się w opisie danego Produktu na Stronie internetowej. Produkty cyfrowe mogą być dostępne na czas określony lub nieokreślony (np. ebooki, webinary, kursy online).
9. W przypadku Produktów cyfrowych o ograniczonym czasie dostępu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu dostęp przez czas wskazany w opisie Produktu. Po upływie tego okresu, Kupujący traci dostęp do zakupionych treści.
10. Umowy o korzystanie z Panelu Klienta oraz o dostarczanie szkoleń są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać rozwiązane przez każdą ze stron w dowolnym momencie ze skutkiem natychmiastowym. Kupujący może rozwiązać umowę, wysyłając stosowne żądanie na adres e-mail Sprzedawcy lub w formie pisemnej na adres podany w §1 Regulaminu.
11. Brak obecności Kupującego lub wyznaczonego przez niego uczestnika w terminie dostępu do Produktu cyfrowego nie uprawnia go do odmowy płatności ani zwrotu kosztów, o ile wcześniej opłacił Zamówienie. Wyjątkiem są sytuacje, gdy Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta skutecznie odstąpi od Umowy lub gdy dojdzie do jej rozwiązania.

§8 Realizacja zamówienia i dostęp do kursów

1. Sprzedawca Produkt cyfrowy i/lub nieodpłatną Usługę cyfrową dostarcza Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie po zawarciu Umowy. W przypadku, gdy Produkt cyfrowy i/lub Usługa cyfrowa mają być dostarczone w późniejszym terminie, Sprzedawca wyraźnie o tym informuje w opisie Produktu/Usługi cyfrowej na Stronie internetowej lub w Sklepie. 
2. Kursy online są dostępne dla Użytkownika niezwłocznie (nie dłużej niż jeden dzień roboczy) po dokonaniu płatności i jej potwierdzeniu przez operatora płatności.
3. Użytkownik otrzyma dostęp do zakupionych materiałów edukacyjnych za pośrednictwem platformy, na której będą one udostępnione lub linku wysłanego na podany adres e-mail. z instrukcją uzyskania dostępu do Produktu cyfrowego. Nieodpłatną Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Kupujący uzyskał do niej dostęp.
4. Dostęp do Produktów cyfrowych zapewniany jest za pośrednictwem Panelu Klienta (z wykorzystaniem loginu i hasła wygenerowanego przez Sprzedawcę po realizacji Zamówienia) i/lub przez przesłanie linku do pobrania w wiadomości e-mail. Szczegóły dotyczące sposobu dostarczenia Produktu cyfrowego są podane w opisie produktu na Stronie internetowej oraz w potwierdzeniu zamówienia.
5. Dla niektórych Produktów cyfrowych dostęp może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie danego produktu na Stronie internetowej. Po upływie określonego czasu Kupujący utraci dostęp do Produktu cyfrowego.
6. W przypadku Produktów cyfrowych, do których dostęp jest przyznawany na czas nieokreślony, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia dostępu, informując o tym Kupującego z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Kupujący będzie miał możliwość pobrania wszystkich materiałów szkoleniowych stanowiących część Produktu cyfrowego do pamięci swojego urządzenia.
7. W przypadku problemów technicznych z dostępem do zakupionych kursów, Użytkownik może skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem kontakt@weronikakrata.pl

§9 Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny.
2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do:
– Produktów cyfrowych (np. kursy online), jeśli przed upływem terminu do odstąpienia od umowy Klient rozpoczął ich użytkowanie,
– usług szkoleniowych, które rozpoczęły się za zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia.
3. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta Klient może skorzystać w tym celu z poniższego wzoru:
Z dniem (DD/MM/RRRR) informuję o moim odstąpieniu od umowy zawartej ze Sprzedawcą – Krata Lash.
Data zawarcia umowy: (DD/MM/RRRR)  
Imię i nazwisko konsumenta: (IMIĘ I NAZWISKO)
Adres konsumenta: (ULICA, NUMER LOKALU, KOD POCZTOWY, MIASTO)
Nr rachunku bankowego: (NR RACHUNKU)
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi całość otrzymanej płatności w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę zwrotu.

§10 Reklamacje

1. Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą zakupionych Produktów w przypadku niezgodności z umową, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
2. Reklamację można zgłosić w formie pisemnej lub drogą emailową na adres podany w §1 Regulaminu, zawierając opis problemu, dowód zakupu oraz wszelkie informacje ułatwiające rozpatrzenie reklamacji.
3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.
4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca naprawi wadliwy Produkt, wymieni go na nowy lub zwróci Klientowi całość poniesionych kosztów, w zależności od decyzji Klienta.
5. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego. 

§11 Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich

1. W przypadku sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, takich jak:
– mediacja,
– arbitraż,
– pomocy miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
– zgłoszenie sprawy do Inspekcji Handlowej lub właściwego Rzecznika Praw Konsumenta.
2. Informacje o procedurach rozwiązywania sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
3. W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie zdecydowały się na nie, a Kupujący nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§12 Prawa autorskie

1. Wszystkie treści dostępne na stronie Sklepu oraz w ramach kursów online (w tym materiały edukacyjne, treści wideo, grafiki, zdjęcia, opisy) są chronione prawem autorskim i stanowią własność Sprzedawcy lub osób trzecich, które udzieliły Sprzedawcy licencji na ich wykorzystywanie.
2. Klient nabywa prawo do korzystania z zakupionych materiałów wyłącznie na własny użytek. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie, publikowanie lub wykorzystywanie treści w celach komercyjnych bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.
3. Naruszenie praw autorskich może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.
4. Klientowi nie wolno udostępniać osobom trzecim materiałów zakupionych w Sklepie, w tym nagrań, plików wideo i dokumentów, pod rygorem zablokowania dostępu do platformy oraz dochodzenia roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich.

§13 Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Beauty Glow Academy Weronika Krata.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
3. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz świadczenia usług przez Sklep, a także w celu kontaktowania się z Klientem w sprawach dotyczących zamówień.
4. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
5. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej na stronie.

§14 Warunki korzystania ze Sklepu

1. Użytkownik, aby skorzystać z usług Sklepu, musi:
– Posiadać dostęp do internetu i aktualną przeglądarkę internetową.
– Zarejestrować konto w Sklepie (opcjonalnie, jeśli dotyczy).
2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane z nieprawidłowym działaniem urządzeń użytkownika, takich jak komputer, telefon czy łącze internetowe.

§15 Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej www.weronikakrata.pl.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych, organizacyjnych lub technicznych. O każdej zmianie Regulaminu Klienci zostaną poinformowani co najmniej 7 dni przed wejściem w życie zmiany. Zmiany obowiązują z dniem publikacji nowego regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
4. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
5. Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia, przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
6. Niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych praw Konsumentów przysługujących im na mocy przepisów prawa.

Dokumenty do pobrania: